• (iOS) Bus Simulator : Ultimate мод багато золота

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мод багато золота ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bus Simulator : Ultimate 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Я тільки за відвідуваю на станції все ґлюк я Не можу нормально грати бо дуже багато глюків розробників робити шось

    Як відкрити нові міста?

    Bus Simulator : Ultimate உருவகப்படுத்துதல் mrlv

    Після гри вони все ще залишаться в машині, і вони будуть говорити паркуйся ідеально

    Я люблю цю гру, але одна проблема полягає в тому, що я ідеально паркуюся, але вона не буде. Я так багато разів намагався, але не вийшло, поки не закінчиться паливо. Будь ласка, виправте це.

    Гра дуже гарна, але я зіткнувся з проблемою, я чудово паркую автобус, але пасажири, куди не їдуть після досягнення місця призначення, все одно сидять на сидіннях. Будь ласка, допоможіть швидко...

    Надоїдає один маршрут

    супер гра дуже реалістична

    Це правильна гра, але американський маршрут не дозволяє мені припаркуватися в бухті в кінці маршруту на американському маршруті, але інші маршрути працюють правильно

    Яка дивовижна гра, але потрібно вдосконалити звуковий сигнал і внутрішню камеру, які занадто довгі, що робить цю гру нудною, а також розважайтеся від водіння, поки я керую автобусом, сподіваюся, ви, розробники, зрозумієте моє значення

    Мала карта

    Це хороша гра, але є проблема з "Ідеальне паркування"

    Супер дуже класно можна там увімкнути радіо 5 зірок.

    Гра ідеальна і створюється відчуття, ніби ми їдемо в справжньому автобусі. Але було б краще, якби була система, за якою ми могли б вийти з автобуса і ознайомитися з нашою компанією, як це є в «Симуляторі туристичного автобуса».

    Bus Simulator : Ultimate ማስመሰል rix

    Ця гра була чудовою графічною шиною, дорога все була дивовижною, але вчора я вийшов із гри, а сьогодні моя гра не стартувала, я думаю, що це помилка, тому, будь ласка, виправте, будь ласка.

    F.... У грі повно реклами. І зовсім не цікавий. Ті самі маршрути і ті самі місця. Я не знаю, як ця гра оцінила 4+ зірки. Я рекомендую вибрати інший і не завантажувати цю гру.

    Ставлю 3. Є проблеми. 1. Я не знаю, як їхати, будь-ласка, їздити так, щоб була яка кнопка, щоб їхати. 2. Чого такі великі ціни?! Будь ласка, додайте ціни меншими.

    Я вапше раз зіграв і все далі не знаю куда нажимати хочу знов грати а нема де пуска старту то вапше капець

    Чудово! Але на карті Бангладеш на дорогах повинні були бути рикші, фургони, авторикші. Було б краще, якби назва готелю була бенгальською. অসাধারন! কিন্তু বাংলাদেশের মানচিত্রে রাস্তাগুলোতে রিক্সা, ভ্যান, অটোরিকশা থাকার দরকার ছিল. হটেলের নাম বাংলায় হলে ভাল হত।

    Коли ви завантажуєте цю гру, у вашій першій подорожі є спеціальне місце для паркування, яке вони повинні навчати окремо від місця, яке ми можемо побачити, будь ласка, зробіть це якомога швидше, щоб заробити 5 п’ять зірок від мене, будь ласка, попрацюйте над цим

    Вся гра працює, коли ви припаркуєтеся в місці призначення і припаркуєтесь посеред нього, а датчики не дають вам вивантажити пасажирів

    И гра хороша. Но потрібно мультиплеер безкоштовною будласка. На першому автобуса задній лівий габарит червоний а повинен бути білий. Зробіть, щоб можна було їздити не тільки з містах в місті, а і зі стравні в країні. Зробіть мультиплеер безкоштовні та покупки в нутрі гри платні. Або щоб вступити в групу було платно і сам мультиплеер безкоштовний. Хоча би щоб можна було з іншим або забратом просто разом поїздити. А так гра прекрасна 6 зірок. Ми діти не всі можемо дозволити купити мультиплеер.

    Онлайн платний це так тупо

    Дуже хороша гра, але коли ви досягнете пункту призначення, ви не можете висадити пасажирів. Я думав, що після оновлення все буде виправлено, але взагалі нічого не сталося. Будь ласка, виправте це якомога швидше.

    Roller Ball 6 : Bounce Ball 6 Arkadne igre gvrj

    Не можу зайти в гру!!

    Мені подобається ця гра, але буде краще, якщо хлопці побудують навколо, а також розставлять інші спорядження, щоб зробити гру сучаснішою

    Нове оновлення не виправило ситуацію з «ідеальним паркуванням».

    Я не як не могла зайти і пограти не порадити скачути алучше і не гранти!!!!!!

    Гра сама по собі хороша, але є проблема з «ідеальною парковкою», і я ненавиджу той факт, що вона стає зеленою прямо на червону

    Вибачте але вона деколи непряцює

    Автобусна стоянка не працює належним чином під час початку, а після завершення поїздки не працює, це набагато більше дратує, тепер виправте це швидко. Інакше краще і додайте більше маршрутів

    Розкажіть будь-ласка як зайти у гру, бо я тільки можу заходити в меню

    Гра клас

    Графіка приголомшлива. Я оцінив би її на 5 зірок, але тому, що вона постійно говорить «припаркуйся тут ідеально», навіть якщо я припаркувався ідеально. Мені подобається ця гра


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :